My gift is my song

And this one's for you

And you call tell everybody

That this is your song

It maybe quite simple byt

Now that it's done

Hope you don't mind

Hope you don't mind

That I put down in words

How wonderful life is now you're in the would

 

Sat on the roof

And I kicked off the moss

Well some of these fosses were there

They get me quite cross

But the sun's been kind

While I wrote this song

It's for people like you that

Keep it turned on

 

So excuse me for forgetting

But these things I do

You see I've forgotten

If they're green or they're blue

 

The only thing is

But I really love you

You are the sweetest stars

I've ever seen

 

And you can tell everybody

This is your song

And maybe it quite simple but

Now that's it's done

I hope you don't mind

I hope you don't mind that I put down in world

How wonderful life is now you're in the world

I hope you don't mind

I hope you don't mind that I put down in words

How wonderful life is now you're in the world

 

 

 

 

我的禮物是我的歌

而這是要獻給妳的

妳可以告訴每個人

那就是妳的歌

它可能相當的簡單

但是現在它已經完成了

希望妳不要介意

我在話語裡說明了

現在世界上有了妳是多麼美好的生活

 

坐在屋頂上

有一些護城河在那裡

它們使我難以穿越

但是太陽依舊是善心的

當我在寫這首歌時

它就像妳為人們做的那樣

持續的照耀著

 

所以原諒我難忘記

這些我做過的事情

妳看到了我已經忘記

它們是綠色的或藍色的

 

唯一的一件事就是

我真的愛妳

妳是我看過最甜美的星星

 

妳可以告訴每個人

這是妳的歌

它可能相當的簡單

現在它已經完成了

我希望妳不要介意

我希望妳不要介意我在話語裡說明了

現在世界上有了妳是多麼美好的生活

我希望妳不要介意

我希望妳不要介意我在話語裡說明了

現在世界上有了妳是多麼美好的生活 







arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby旅行中 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()