You are the one
妳是唯一
And only now I see
現在我才知道
I should have known before
我早就該明了
but it's never too late for me
但現在也不算太遲


Remember all those moments from long ago
還記得 所有那些很久以前的點滴瞬間
Now that you are back
如今妳回到我身邊
I'm never gonna let you go
我再也不會讓你走


Let me stay let me pray once more
讓我留在妳身邊 讓我再次祈求上天
I'm never gonna leave
我永遠不會離開妳
I'm loving you very deep say again
我深深的愛著妳 再說一遍
Tell me now tell me now once more
現在告訴我 再次講給我聽
How could you be that way
為什麼妳會那樣做
How could you live a day away
妳沒有我是如何生活
But I'll say honestly
但是我要誠實的說
you are the one
妳就是唯一


You gotta stay with me
留在我身邊
you gotta stay and see
留在這裡 看看
every little thing that counts for you and me
每一個讓妳我珍惜的點點滴滴
You gotta stay
不要走
I got to say
聽我說
Without you I don't know how to live
沒有妳 我不知道該如何生活


You are the one
妳是唯一
And only now I see
現在我才知道
I should have known before
我早該明了
but it's never too late to be
但是現在也不算太遲

Without you I’ve no where else to run
沒有妳 我不知該何去何從
now I realize we are like the moon and sun
現在我終於明了 我們就像明月與驕陽
now I realize that all along you are the one
現在我終於明了 一直以來 妳都是唯一



arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby旅行中 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()