因為楊楊而間接喜歡的一首歌:]

------------------------------------------------------


演唱者:Lovebugs
歌名:Everybody Know I Love You(每個人都知道我愛你)

Tell me baby
告訴我 寶貝
when we first got together
當我們第一次在一起
when you first came around
當你第一次甦醒過來
I don`t rememberwe've been so long together
我不記得我們在一起那麼久了
so long the talk of the town
在城裡聊了那麼久

Everybody knows i love you, baby
每個人都知道我愛你,寶貝
everybody knows I really do
每個人都知道我是認真的
everybody knows you`re still my lady
每個人都知道妳依然是我的女人
everybody knows, god, it`s true
每個人都知道,天阿,這是事實

Come on baby
來吧 寶貝
before the love starts fading
在愛情開始褪色以前
before the love is all gone
在愛情全部結束以前
move on closer
再往前更親密一點
We got to make it happen
我們要讓它成真
We got to get it on
我們要讓它實現
Everybody knows I love you, baby
每個人都知道我愛你,寶貝
Everybody knows it's all I do
每個人都知道我所努力的一切
Everybody knows I don't mean maybe
每個人都知道我或許不是故意的

Everybody knows, except you You don't even know I still care about you
每個人都知道,除了妳,妳從不知道我依然在乎著妳
You don’t even know about a thing I feel
妳從不知道我的感受
You don't even know when I dream about you
妳從不知道當我夢見妳
You're almost here for real (Everybody knows) when I call your name
妳總是那麼真實的在這兒(每個人都知道)當我喊你的名字
(Everybody knows) no, it ain't no game
(每個人都知道)不,這絕不是隨便玩玩
(Everybody knows) when I see your face
(每個人都知道)當我看見你的臉
(Everybody knows) oh, it's you I can't replace
(每個人都知道)噢,是妳 我無法回到原點
Everybody knows I love you, baby
每個人都知道我愛妳,寶貝
Everybody knows I really do
每個人都知道我是認真的
Everybody knows you're still my lady
每個人都知道妳依然是我的女人
Everybody knows, except you
每個人都知道,除了妳
You don't even know
妳從不知道
I still care about you
我依然在乎著妳
You don't even know about a thing I feel
妳從不知道我的感受
You don't even know when I dream about you
妳從不知道當我夢見妳
You're almost here for real
妳總是那麼真實的在這兒
You're almost here for real Everybody knows
妳總是那麼真實的在這兒 每個人都知道





arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby旅行中 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()