Waiting For You
作詞:曾琳智 作曲:胡彥斌 編曲:Pyo Geon-Soo

金色的舞鞋 伴著音樂
Baby你的眼睛是一彎 深邃的湖水

忽明忽滅 掩藏不可思議的美
讓我暈眩在懸崖邊 誰知一睜眼就不見

Waiting For You I'm Waiting For You
Waiting For You Kiss Me At The Night
為何你Cinderella
留給我一望無際的思念

Waiting For You I'm Waiting For You
Waiting For You Come Here To My Dream
牽著你不斷旋轉
一直到黑髮變成了銀線

Waiting For You Waiting For You 直到永遠
Waiting For You Waiting For You Waiting For You







I Need U
作詞:黃立行/崔惟楷 作曲:Jae Chong/小胖子

What am I gonna do now, I can't seem to think of anything else
your pretty face, your perfect skin
I love the way your hair blows in the wind,
every time you smile
I feel a warmth from within,
I'm constantly thinking of ways, to say
'Hi I'm Andrew Chou"...oh man,
I don't know how to do it, I get cold feet
just thinking about it,
maybe I'll just write her a song, that goes like this...

就算每天人來人往 是那麼吵鬧 除了你我全都聽不到
我的心去了哪裡 想請你幫我找到
你的愛藏在哪裡 分給我好不好
小小的世界少了你 我快要瘋掉
除了你 我誰都不想要 I need you now

I'll do anything you ask, just give me a chance
help you with your homework, even carry your school books
I won't even call you a thief,
Even though it's my heart that you took
don't matter to me, what my friends say I just say look,
Maybe I don't know what true love is
but I've never felt like this,
"Hi I'm Andrew Chou" just gotta get past this
And let you know I exist, and then you'll see,
that god put you on this earth, just for me...

就算愛情天荒地老 是那麼難熬 為了你我一定做得到
我的心去了哪裡 想請你幫我找到
你的愛藏在哪裡 分給我好不好
小小的世界少了你 我快要瘋掉
除了你我誰都不想要 I need you now

我的心去了哪裡 想請你幫我找到
你的愛藏在哪裡 分給我好不好
小小的世界少了你 我快要瘋掉
除了你我誰都不想要 I need you now
I need you now I need you now





離開我
作詞:袁惟仁 作曲:袁惟仁 編曲:江建民 演唱:陶晶瑩

我把你的電話 從手機裡消除了
我把你的消息 從話題裡減少了
我把你的味道 用香水噴掉了
我把你的照片 用全家福擋住了

你讓我的懂事 變成一種幼稚
你讓我的驕傲 覺得很無知
你讓我的朋友 關心我的生活
你讓我的軟弱 陪伴你的自由

離開我 你會不會好一點
離開你 什麼事都難一點
車來了 坐上你的明天
車走了 我還站在路邊

離開我 你會不會好一點
離開你 什麼事都難一點
風來了 雲就會少一點
你走了 我住在雨裡面



你走了 我住在雨裡面











兩年前;;;;













arrow
arrow
    全站熱搜

    Abby旅行中 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()